Ron Wisker
Sinds Ron Wisker in 2009 de ijssalon van zijn dromen overnam, heeft hij zijn passie voor zoetwaren uitgebreid naar meerdere locaties en een centrale ijskeuken. Met de overname door zijn kinderen in 2023 blijft hij betrokken bij het bedrijf, dat inmiddels een breed scala aan ijssmaken en chocoladeproducten aanbiedt. Gedurende deze periode van groei was Mercurius Verzekeringen een constante steun.
Betrokken vanaf het begin
Al vanaf het moment dat Ron de ijssalon overnam, koos hij voor Mercurius Verzekeringen. Een leverancier had hier goede ervaringen mee en aangetrokken door de persoonlijke benadering en directe communicatie vanuit Mercurius heeft hij nooit getwijfeld aan deze keuze. Alle zakelijke verzekeringen, van opstal tot auto’s, zijn ondergebracht bij Mercurius.
Persoonlijke aanpak en maatwerk
Mercurius onderscheidt zich door hun persoonlijke benadering. Het vermogen om direct te schakelen met bekende gezichten binnen de organisatie, gecombineerd met de flexibiliteit van maandelijkse betalingen zonder extra kosten, maakt hen meer dan alleen een verzekeraar. Ze zijn een partner die meedenkt en anticipeert op de behoeften van Wiskers' groeiende onderneming.
Vertrouwen en continuïteit
Ron's ervaringen zijn zo positief dat niet alleen zijn kinderen, maar ook zijn schoonzoon, hun verzekeringen via Mercurius hebben lopen. Verzekeringen zijn een noodzakelijk kwaad, maar als je het nodig hebt wil je er ook echt op terug kunnen vallen, met een gerust hart. En dat is precies wat Mercurius biedt. In geval van schade worden zaken snel en adequaat afgehandeld.
Lokale betrokkenheid en innovatie
Mercurius staat bekend om hun klantvriendelijkheid en betrokkenheid. Dit kwam op een bijzondere manier tot uiting tijdens de Slagersbeurs, waar Mercurius ijssalon Vivaldi vroeg om iets unieks te doen op hun stand met ijs. Dat leverde een nieuw product op: pistache bacon ijs met witte chocolade. Een ware hit.